wybierz jezyk , select language,Sélectionnez la langue,Sprache wählen

sobota, 16 lipca 2011

Nastepna praca w gipsie- plaskorzezba egispka ;-)

Rzezba zostala ukonczona 27.06.2011 r

Kazda sztuka posiada dwa autografy - jeden w prawym dolnym rogu plaskorzezby , drugi na jej odwrocie wraz z numerem seryjnym ;-)


Natomiast kolejna plaskorzezba jest to co tu dzis prezentuje.

Troche historii powstania:

Wlasciwie powinnam ja nazwac rzezba trzech autorow ;-)
Jakis czas temu postanowilam i spodobalo mi sie baardzo - nauczyc sie rzezbic , a ze rzezbiarza jednego w domu mam od lat- tym latwiej bylo mi zaczac :)

Pare lat temu nasz bardzo dobry znajomy - szanowny vel Pan Matabel :) Podjal pierwsza probe wykonania tej plaskorzezby - jednak dosc szybko sie zniechecil i postanowil oddawac sie innym przyjemnoscia ... Po ladnych paru latach wygrzebalam z szafy podwaliny tego co dzis tu widac ,a ktore stworzyl wspomniany Matabel :) I pomyslalam,ze szkoda i to bardzo aby to poszlo na marne w zapomnienie.. i sie zaczelo...
Z pomoca narzeczonego w krytycznych momentach :) Udalo sie:)
Dlatego nazywam ja rzeczba trzech autorow - bo gdyby nasza trojka nie zebrala sie do kupy - nie byloby tej plaskorzeby;)


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz